خارج از مسائل سودا گری که در ذیل میخوانید ورزش با تن تاک (همان توتال کور قبلی) و کفش آن اولا هیچ تاثیری روی چربی سوزی بدن و شکم ندارد. ثانیا برای ستون فقرات بسیار مضر و خطرناک می باشد.
کلاهبرداری تاریخی با استفاده از امکان تبلیغات در صداوسیما/ کفش پیادهروی را با صد هزار تومان ضرر بخرید!
تا همین یکی دو سال اخیر، تبلیغاتی با مضمون "کرم حلزون برای پوست" و "کفش پیادهروی" و "تیشرت لاغری" را باید در شبکههای ماهوارهای سطح پایین میدیدیم و به دنبال آن، هشدارهای مکرر و فراوان متخصصان و پزشکان که این محصولات به هیچ عنوان دارای تاییدیه بهداشتی و علمی نیستند و صرفا یک کالا تجاری با تبلیغات فریب دهنده هستند.
اما صداوسیما اخیرا نشان داد که توانایی پخش چنین تبلیغاتی در ازای امضای قراردادهای میلیاردی را دارد تا از این به بعد، دست ایرانیان در اخل کشور هم از این محصولات عجیب و بی مصرف کوتاه نباشد. حجم بالای نمایش این تبلیغات به حدی است که تقریبا اکثر قریب به اتفاق بینندگان رسانه ملی را به واکنش وادار کرده و مردم از اینکه باید وقت زیادی از زمان طلایی خود را به تماشای تبلیغات کرم و کفش و تیشرت بگذرانند، گلایه میکنند.
در این میان، نکته جالبی هم وجود دارد که پشت پرده این حجم از تبلیغات فریب دهنده را مشخص میکند. این روزها تبلیغ نوعی کفش طبی که مخصوص پیادهروی طراحی شده و باعث کاهش وزن و تناسب اندام در افراد مختلف میشود، بخش زیادی از پیامهای بازرگانی در رسانه ملی را به خود اختصاص داده است. در این تبلیغات، یک نشانی اینترنتی برای خرید و سفارش آنلاین این محصول ارائه میشود تا مشتریان به آن مراجعه کنند و کالای موردنظر خود را سفارش دهند.
نگاهی به این سایت اینترنتی نشان میدهد که محصول موردنظر که در بهترین حالت یک کفش خوب و باکیفیت است، با قیمت غیرمعقول و غیرمنطقی 188 هزار تومان به فروش میرسد. هر چند خود این قیمت میتواند نمونه واضح و روشنی از گرانفروشی و ارائه اجناس با قیمتی چندین برابر ارزش واقعی آن باشد اما مساله اصلی چیز دیگری است؛ موضوعی که نشان میدهد صداوسیما با پخش تبلیغات گسترده این کالا، به صورت ناخواسته مسبب شکل گیری چه سوء استفاده ای از مشتریان و خریداران آن شده است.
شرکت "سپیده ماهان کیش که سایت "تن تاک" را راهاندازی کرده و کفش طبی و مخصوص پیادهروی را در آن عرضه میکند، یک سایت اختصاصی هم دارد که همان کفش با همان ویژگیها و همان شکل و طراحی و تنها با نامی دیگر، در آن به فروش میرسد؛ آن هم با قیمتی حدود 80 هزار تومان کمتر!

در واقع این شرکت توانسته با همکاری ناخواسته صداوسیما، یک کالا را حدود دو برابر قیمت واقعی به مردم بفروشد؛ کالایی که تا همین چند وقت پیش هم مشتری چندانی نداشته و تنها به مدد برخی تبلیغات در شبکههای زرد ماهوارهای میتوانست تعداد محدودی از آن به فروش برسد. اکنون مشتریها ماندهاند و کالایی که برخلاف تبلیغات گسترده، کارایی چندانی هم ندارد و دو برابر قیمتی که همین الان میتوان آن را خرید، تهیه شده است.
این در حالی است که کفش تن تاک یک کفش وارداتی از کشور چین است که این موضوع را با مراجعه به سایت این کفش می توان به راحتی فهمید. تبلیغ این کفش عینا کپی برداری شده از کفشی با همین شکل در شبکه های ماهواره ای است با نام «پرفکت استپس».
«پرفکت استپس» که همان کفش تن تاک است در حال حاضر با قیمتی حدود 188 هزار تومان در فروشگاه ها موجود است اما وارد کننده آن با تغییر نام آن به نام تن تاک سعی در فریب خریداران خود داشته است.
در حال حاضر با مراجعه به سایت کفش تن تاک با این عبارت که «در حال حاضر این کالا در انبار موجود نیست» رو به رو می شوید که حاکی از این است که تمام این کفش ها توسط مردمی که از کیفیت این کفش بی خبر بوده اند، خریداری شده است و این درحالی است که کفش های ورزشی تولید داخل با قیمتی کمتر در حال خاک خوردن در فروشگاه ها است و متاسفانه باز هم مردم ما مایل به خرید اجناسی هستند که هیچ ارزشی در مقابل مبلغ آنها ندارند.
با مراجعه به سایت تن تاک به راحتی می توان دید که در عکس های منتشر شده فروشندگان حتی به خود زحمت نداده اند تا آرم پرفکت استپس را حذف کنند و در عکسی دیگر با فتوشاپ به جام لوگوی پرفکت استپس، نام تن تاک را قرار داده اند.
با توجه به اینکه سابقه کیفیت کفش های چینی در ایران کاملا مشخص است، مطمئنا برای بسیاری از خریداران این مطلب می تواند یک نکته منفی باشد. اگر این کالا ایرانی بود، حداقل میتوانستیم خوشحال باشیم که کمکی به رونق کار و تولید ایرانی کردهایم اما...
کفش "تن تاک" چگونه از چین وارد تلویزیون ما شد؟
گروه ورزشی «خبرگزاری دانشجو»؛ رسانه ها به خصوص رسانه ملی به عنوان اصلی ترین منابع اطلاع رسانی به مردم هستند و تبلیغ کالاهای مختلف از این طریق نقش مهمی گسترش اعتماد مردم به کالای مورد نظر دارد.
باید این واقعیت را قبول کرد که بسیاری از مردم بدون تحقیق در مورد کالایی که در رسانه ملی تبلیغ می شود و تنها به اعتماد پخش آن از تلویزیون، کالاهای مورد نظر خود را خریداری می کنند.
در این روزها تبلیغی در خصوص یک کفش ورزشی از رسانه ملی پخش شد که در آن تنها راه سلامتی، طول عمر و تناسب اندام را ورزش و ساده ترین راه آن را 30 دقیقه پیاده روی معرفی کرد.
اشاره به طراحی منحصر به فرد این کفش و تاثیر آن در تناسب اندام مطلبی نیست که مخاطبان بتوانند به راحتی از کنار عبور کنند به علاوه این مسئله در انتخاب کفش بسیار مهم است.
از آنجا که بسیاری از مشکلات موجود در کمر دردها مربوط به استفاده از کفش های نامناسب است، تبلیغ یک کفش استاندارد می تواند بازتاب زیادی در جامعه داشته باشد و افرادی که به دنبال انتخاب یک کالای استاندارد و مرد تائید هستند مطئنا بدون توجه به مبلغ کالا، آن را تهیه می کنند.
از آنجا که «خبرگزاری دانشجو» در سال گذشته بر موضوع تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایران تاکید بسیار داشت و به دنبال انعکاس خواسته ها و تلاش های مسئولین و تولیدکنندگان پوشاک و تجهیزات ورزشی بود با تبلیغ کفش تن تاک از رسانه ملی تحقیق در خصوص این کالا را آغاز کرد که شاید حاصل این تلاش ها برای مخاطبانی که دنبال کالای استاندارد باشند مورد توجه باشد.
کفش تن تاک یک کفش وارداتی از کشور چین است که این موضوع را با مراجعه به سایت این کفش می توان به راحتی فهمید و با توجه به اینکه سابقه کیفیت کفش های چینی در ایران کاملا مشخص است، مطمئنا برای بسیاری از خریداران این مطلب می تواند یک نکته منفی باشد.
بر اساس اخبار جمع آوری شده از منابع آگاه این کفش به تعداد زیاد و در حد 3 کانتینر توسط فردی از چین وارد کشور شد و با وجود تلاش های بسیار برای فروش این کفش ها در امیریه، این اجناس به فروش نرسید اما با تبلیغ آن در تلویزیون فروش خوبی را در بین خانم هایی که مطالب گفته شده در این تبلیغ را باور کرده اند، داشته است.
وارد کنندگان این کفش در حالی سعی در فروش این کفش ها در امیریه را داشته که قیمت پیشنهادی آنها به خریداران 50 هزار تومان بوده است.
این در حالی است که قیمت این کفش در سایت تن تاک 188 هزار تومان اعلام شده است و مطمئنا وارد کنندگان این کفش با فروش آن به بیش از 3 برابر قیمت واقعی، نه تنها سود خوبی به دست آورده اند بلکه هزینه تبلیغ خود در رسانه ملی را نیز در آورده اند.
این منبع آگاه معتقد است که رسانه ها باید بر روی تبلیغات خود نظارت بیشتری داشته باشند و تا افراد که به اعتماد تبلیغات اقدام به خرید اینگونه اجناس می کنند، متضرر نشوند.
مطمئنا امروز بسیاری از خریداران این کفش به این باور رسیده اند که جنسی را خریداری کرده اند که هیچ کیفیتی نداشته و تنها یک کالای درجه چندم چینی بوده است.
نکته دیگر اینجاست که تبلیغ این کفش عینا کپی برداری شده از کفشی با همین شکل در شبکه های ماهواره ای است با نام «پرفکت استپس».
«پرفکت استپس» که همان کفش تن تاک است در حال حاضر با قیمتی حدود 188 هزار تومان در فروشگاه ها موجود است اما وارد کننده آن با تغییر نام آن به نام تن تاک سعی در فریب خریداران خود داشته است.
در حال حاضر با مراجعه به سایت کفش تن تاک با این عبارت که «در حال حاضر این کالا در انبار موجود نیست» رو به رو می شوید که حاکی از این است که تمام این کفش ها توسط مردمی که از کیفیت این کفش بی خبر بوده اند، خریداری شده است و این درحالی است که کفش های ورزشی تولید داخل با قیمتی کمتر در حال خاک خوردن در فروشگاه ها است و متاسفانه باز هم مردم ما مایل به خرید اجناسی هستند که هیچ ارزشی در مقابل مبلغ آنها ندارند.
با مراجعه به سایت تن تاک به راحتی می توان دید که در عکس های منتشر شده فروشندگان حتی به خود زحمت نداده اند تا آرم پرفکت استپس را حذف کنند و در عکسی دیگر با فتوشاپ به جام لوگوی پرفکت استپس، نام تن تاک را قرار داده اند.
متاسفانه خریداران این محصول فریب تبلیغ های آن را خورده اند و ای کاش با مراجعه به اینترنت پیش از خرید این محصول، با تفکر بیشتری اقدام به خریداری می کردند.
لازم به ذکر است، این بار تن تاک اقدام به تبلیغ در مورد دستگاه های دراز و نشست کرده است که امیدواریم خریداران با تحقیق بیشتری محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.
:: برچسبها:
کفش لاغری,
مضرات توتال کور,
تی شرت لاغری